ЖеланияКорзина

Часто задаваемые вопросы

  • Як зробити замовлення?

    Досить часто здійснюючи он-лайн замовлення клієнт відчуває невпевненість в якості і відповідності товару. Замовляючи запчастини б/у оригінал через наш інтернет-магазин, ви можете звірити її відповідність за оригінальним номером. Але трапляються однакові запчастини, які мають різний оригінальний номер. В такому випадку у нас на кожну запчастину є фотоматеріал в різних ракурсах, де клієнт має можливість роздивитися товар. 

     

    Замовлення здійснюється методом натискання ярлика "Заказать товар". Або безпосередньо за номерами телефонів вказаних на головній сторінці сайту. По телефону наші спеціалісти детально опишуть товар і максимально точно визначать стан запчастини з метою уникнення небажаних повернень.

    У випадку невідповідності продукції ми здійснюєм повернення впродовж десяти робочих днів. 

     

    [ К списку вопросов ]
  • Як здійснюється доставка товару?

    1. Доставка товарів здійснюється кур’єрською службою ТОВ «Нова Пошта», ТОВ "Інтайм", ТОВ "Автолюкс"
    2. Товар доставляється на умовах оплати по факту отримання від перевізника готівкою безпосередньо кур’єру. Вартість товару сплачуються на місці отримання замовлення або на картку Приватбанк
    3. Послуги доставки сплачує отримувач (покупець).
    4. У випадку невідповідності товару можливе повернення впродовж десяти робочих днів
    [ К списку вопросов ]
Витрина
Контакты
Auto-zapchast
Контактное лицо:
Роман
Телефоны:
Адрес:
Украина, Ровненская обл., Ровно, ул. Нижнедворецкая, 41а,

(г. Ровно, ул. Нижнедворецкая, 41а)

на карте
График работы:
Пн-Пт 9:00 - 18:00;
Обед 13:00 - 14:00;
Сб, Вс выходные
Facebook
Включен режим редактирования. Выйти из режима редактирования
наверх